Sunday 3 June 2018

MACAM MANA RENDAMAN NEURAL BERTINDAK?


Ini salah satu video pesakit kami di #ETC.
.
Sendawa keluar angin salah satu kesan biasa daripada rendaman ini. Tapi perlu diingatkan bukan semua org akan dapat kesan yg sama. Bergantung pada tahap penerimaan badan masing-masing.
.
Ada juga yg muntah angin, ada yg rasa mencucuk-cucuk pada kaki, ada yg rasa berdenyut pada tempat yg sakit. Itu tandanya rendaman ini sudah mula bertindak pada badan.

Satu hal lagi yg kami perlu tekankan, tindak balas rendaman ini juga berbeza untuk setiap org . Sama ada cepat atau lambat. Ada yg pertama kali rendam dah mula keluar angin atau dah mula rasa kesannya. Tapi ada juga yg ambil masa 2, 3 kali rendaman untuk mula rasa kesannya.

Sebab itu, kami syorkan untuk amalkan rendaman ini secara KONSISTEN untuk permulaan selama 2 minggu untuk dapat kesan yg cepat dan efektif. Tak guna juga kalau hanya buat sekali sahaja. Ya lah.. mana mungkin buat sekali terus sihat kan..

Rendaman ini sgt sesuai untuk ganti ubat gastrik. Ya,, punca gastrik adalah angin. Jadi rawat angin dulu supaya asid dlm badan berkurang, barulah gastrik boleh sembuh.

Sebenarnya banyak lagi kelebihan rendaman ni. Tapi kami hanya fokuskan pada maslah ANGIN shj sebab punca kebanyakan penyakit yg serious adalah ANGIN yg ramai ambil remeh.

Nak tahu lebih lanjut??
Call/ whatsapp 0146076672

#ETC
#ExodusTherapyCentre
#PakarMasalahAngin

No comments:

Post a Comment

" banyak kali dah buat checkup klinik/hospital tapi masalah tetap sama"

TERIMA KASIH PUAN LIZA DARI DUNGUN TERENGGANU . Antara masalah angin yg beliau alami adalah - lenguh pinggang - tangan kir...