Sunday 15 September 2019

[RAWATAN MASALAH ANGIN BERLEBIHAN DI KUALA TERENGGANU]




[RAWATAN MASALAH ANGIN BERLEBIHAN DI KUALA TERENGGANU]
.
.
Baru semalam duk sembang dengan orang yang nak set buang angin dalam badan. Muda lagi, kuat bersukan tapi selalu terkena angin dalam badan. Masa bersukan pun selalu semput. Time kena angin pakej datang sekali sakit dada, sesak nafas dan rasa macam nak mati, katanya.
.
Tanda-tanda lain mengidap angin dalam badan antaranya ðŸ˜–senak perut, ðŸ˜–dada dan ulu hati. ðŸ˜–Selalu keletihan, ðŸ˜–rasa kebas-kebas, ðŸ˜–lenguh dan lesu walaupun dah cukup rehat. Selain tu selalu berdebar-debar ðŸ˜–dan terketar-ketar, agak kronik kalau dah menggelupur sampai berguling-guling.😖
.
Pesanan kami kepada anda yang dah mula ada simptom masalah angin ini sedikit , Jangan tunggu sehingga masalah angin dalam badan itu menjadi semakin teruk, rawatlah kadar segera sebelum ia menjejaskan/ menganggu aktiviti harian anda.
.
kami di Exodus Therapy Centre sedia bantu rawat masalah angin berlebihan, boleh call/wasap sebelum datang untuk buat temujanji dahulu ya.
.
www.wasap.my/60146076672/TERAPI
www.wasap.my/60146076672/TERAPI
.
#ETC #pakarbuangangin #terapianginsaraf #exodus #kualaterengganu #angin #saraf

No comments:

Post a Comment

" banyak kali dah buat checkup klinik/hospital tapi masalah tetap sama"

TERIMA KASIH PUAN LIZA DARI DUNGUN TERENGGANU . Antara masalah angin yg beliau alami adalah - lenguh pinggang - tangan kir...