Wednesday 3 October 2018

MASALAH ANGIN BOLEH HILANG HANYA DGN RAWATAN JE KE??

Ramai yang menganggap dan berharap selepas habis je rawatan atau terapi, yang sakit bertahun-tahun selama ni boleh hilang sekelip mata. Bukan sorang, bukan 2 orang yang berfikiran macam ni.  Betul tak?
.
.
Ramai yang nak sihat cepat sebab dah tak sanggup nak tahan dan menanggung sakit tu.Semua orang memang macam tu tapi nak sihat cepat ada syaratnya. Perawat bukan magician sekali sentuh terus boleh hilang semua kesakitan. Kami pun ikhtiar membantu dengan segala apa yang kami tahu dan KUASA MENYEMBUHKAN BUKAN TERLETAK PADA TANGAN MANUSIA.
.
.
Untuk masalah angin di ETC, kami sentiasa memberikan consultation yang sangat2 penting untuk diamalkan di rumah supaya dengan penjagaan yang betul dan KONSISTEN, akan membantu proses pemulihan dengan cepat dan berkesan. Yang paling penting terapi yang kami lakukan takkan sia-sia.
.
Di ETC, kami jelaskan 4 syarat utama untuk diamalkan di rumah dan wajib KONSISTEN termasuk ubat -ubatan yang kami bekalkan. Ramai yang berfikiran cukup sekadar berpantang sahaja tapi sebenarnya banyak lagi amalan sihat yang wajib semua orang tahu.
.
.
Jadi, konsep terapi di ETC,
1) RAWATAN ( Berapa kali terapi bergantung pd masalah kesihatan masing2)
2) UBAT ( bergantung pd masalah kesihatan masing2)
3) 4 AMALAN YG PERLU KONSISTEN
4) SABAR
5) YAKIN
6) TAWAKKAL
.
.
Jika anda boleh ikut konsep terapi kami, in sha Allah ada perubahan pada masalah kesihatan anda.
Jika anda rasa semua dah ikut tapi masih sama, hubungi atau terus datang untuk sama2 cari jalan penyelesaiannya. In sha Allah pasti ada jalannya.
.
.
.
call/whatsapp 0146076672




No comments:

Post a Comment

" banyak kali dah buat checkup klinik/hospital tapi masalah tetap sama"

TERIMA KASIH PUAN LIZA DARI DUNGUN TERENGGANU . Antara masalah angin yg beliau alami adalah - lenguh pinggang - tangan kir...